Wednesday, December 15, 2010

:(

semalam aku tak update pon blog nih .
bukan malas or takde crite but ntah .
aku tak faham la .
aku sayang die sangat2 .
tapi kenape stiap kali ade masalah ,
sume macam salah aku .

takkan aku je yang patut pujuk .
mengalah , nak amik hati .
aku bukan ROBOT !!!!
kenape dia susah nak faham aku .

bile aku cakap die tak faham aku .
mula lah nak touching !
tolong la sayang ! bb sayang b gile tau !
but please understand me ~!

hari2 gado , if salah aku memang aku cepat2 betulkan .
but stiap kali salah die , die langsung buat tak tau
& anggap tu salah aku . marah2 aku .
hati aku sedih gile stiap kali die buat camtu .
memang die pujuk aku , tapi hanye bile aku dah betul2 ntah !
sedih aku bile jadi camni !
dah nak setahun dah . please la jangan buat camni .
baru setahun , belum lagi 10-20 tahun .

tolong la jadikan ape yang kite penah rancang sebelum nih jadi kenyataan .
ye , memang betul Allah yang tentukan walaupon kite yang merancang .
tapi kalau usaha tuk kekal kan ape yang kite rancang tu takde .
camne Allah nak makbulkan .

B !!! bb sayang b sangat2 . bb nak kite kekal sampai mati !
bb nak kebahagian ngan b ! bb dah penat ngan cinta monyet sebelum ni .
cinta yang datang bersama b nih sangat2 bb hargai .
& bb nak ke tahap kemuncak & penghabisan bersama b .

love u b !

No comments:

Post a Comment