Wednesday, December 1, 2010

semalam aku tgu DIA gile2 lame tau . bayang ah dari pagi kot aku tgu , memang aku tau la DIA xkan bangun awal , but still aku nak tgu . so aku la yang bodo kan ! lame nye aku punye tgu smpai malam kot . last2 DIA online gak but time uh dah pukul 12am kot . sedih gile aku but at the same time aku happy sebab aku fhm DIA xleh nak online sangat bile DIA kat rumah . so aku IM la ngan DIA . sedih gak la kan sebab cara DIA tu macam penat & nak mintak kite suruh DIA pegi tido sebab DIA demam . then aku tertengok la pic DIA ngan adik & kawan2 DIA . diorang kua kot petang uh sedang kan aku tengah tgu nih . mao nye aku OMEGA sedih !!! aku cakap ah kat DIA , aku jeles gile kot DIA kua ngn kawan2 DIA but takde aku . ye ahh , DIA sanggup datang kat tempat aku & kenal sume kawan2 aku but aku xdapat nak pegi tempat DIA & kawan2 DIA pon aku x kenal mane . so aku jeles la . emm ntah aku jeles ke . ke aku emosi lebih . ntah la kan ! aku sendri pon xfaham . last2 aku cakap aku nih jahat sebab penting diri sendri . sebab macam berat sebelah lak . 

tapi aku nye sedih tu kejap je sebab DIA pujuk ! heee xD happy gile , aku suke gile DIA pujuk aku ! sebab aku tau walau macam mane pon DIA tetap sayang aku . <3 <3 <3 . if x sayang , xkan la kiteorang dapat kekal until now . stay together for almost 1year . jao kadang2 je . dah macam orang kawin dah kiteorang nih . but still i kno la hukum orang xkawin duk bersame kan . so xde bende xsenonoh la kiteorang buat . BEHAVE !! huhu ^^


so semalam aku happy dapat skype ngan DIA !!! baru 4hari kot kiteorang x jumpe but dah gile rindu sial !! hahaha ^^ happy sangat ! i wish today pon cam semalam . dapat tengok DIA lagi . insyallah if DIA online la . but here a things i want to say to you my dear ! jao camne pon kite , sayang still connect both of us ! rindu still in between of us ! so selagi rindu & sayang nih ade , insyallah bahagia akan sentiase bersama ngan kite ^^ love you sayang ^^ 

No comments:

Post a Comment