Sunday, December 12, 2010

kucing BARU !!!!

haha ^^ happy nye .
today abang aku pegi ambik kucing baru kat bangsar .
comel gile ! baka british shorthair .
actually bukan originally british shorthair .
sebab mak kucing tuh kucing biase je , cume bapak die je baka tu .
tapi memang nampak ciri-ciri british shorthair la .
ngan bulu die comel + gemok ! hahaha ^^



haaaa ni die si tom british shorthair aku ^^
muke bengis je , nak ajak gado ! hahaha ^^
sombong die nih .
al-maklum la , kat rumah lame die dulu ,
tuan die bagi makan best2 . 
siap ikan rebus tuh ! eish!
hahaha ^^ but memang comel + manje ^^

duk crite pasal kucing baru nih .
buat aku teringat kucing kat terengganu pulak .
yang sane pon comel but aku tak tau die baka pe .
macam kucing hutan pon ade ^^
comel jugak ^^


haaa ni die ! comel kan .
name gonde ! hahahaha ^^
betine but perangai kalah jantan .
lagi ganas dari jantan . 
+ mak aku kate die nih pengkid .
hahaha ^^ sebab tak suke tengok jantan .


c

No comments:

Post a Comment